Samen met Mended lanceren wij onze reparatie & aanpassingen service, vanaf nu beschikbaar in Amsterdam en Utrecht.
Together with Mended we launch our repair & alteration service, now available in Amsterdam and Utrecht. For free.
De broeken van MUD Jeans zijn gemaakt om heel lang mee te gaan! Gratis reparaties, of aanpassingen (zoals de pijpen korter maken) helpen daarbij. Tijdens deze pilot met Mended maken we het super makkelijk om je jeans te laten repareren.
Hoe het werkt
1
Reparatie en aanpassingen binnen enkele kliks.
Kies waar jouw gerepareerd of angepast moet worden.
2
Lokale kleermakers zorgen dat jouw jeans als nieuw zijn.
Lever je jeans af bij onze kleermaker in Amsterdam of Utrecht.
3
Aan huis geleverd.
Als de jeans klaar zijn, worden ze bij jou thuis bezorgd.
4
Geniet van je MUD Jeans: for life.
Draag je favoriete jeans opnieuw en opnieuw.
1
Repair and alteration
with a few clicks.
Choose what needs to be fixed or fitted
on your MUD Jeans.
2
Local tailors do their magic.
Drop your MUD Jeans off at our tailors in Amsterdam or Utrecht.
3
Delivered back to your doorstep.
Once finished, your MUD jeans are on
their way back to you.
4
Enjoy your MUD Jeans
for life.
Rewear your favorite jeans and grow old together.
Deze service is alleen beschikbaar in Amsterdam & Utrecht.
Het ultieme doel: jeans die eindeloos mee gaan
Als je ons al een een tijdje kent, weet je dat wij er sterk in geloven om artikelen zo lang mogelijk in omloop te houden. Door MUD Jeans te repareren of aan te passen in plaats van te vervangen door iets gloednieuws, houden we de waarde van de gebruike materialen in stand.
Ontmoet je lokale kleermaker 🧵
Dit zijn de vakmensen achter onze reparaties en aanpassingen. Klaar om jouw MUD Jeans te fixen!
Oerania
In Utrecht
Rio Kleding Atelier
In Amsterdam
Deze service is alleen beschikbaar in Amsterdam & Utrecht.
Wat anderen zeggen
"Mended heeft mijn spijkerbroek perfect gerepareerd zodat ie nog een paar jaar mee kan! Top service en zeer vriendelijk, persoonlijk bedrijf!"
Wilfred uit Utrecht
Repair service in september
"De broek is professioneel gerepareerd, het proces is eenvoudig en de service is geweldig, vooral de persoonlijke kaart vond ik leuk!"
Tom uit Utrecht
Repair service in september
"Ik kreeg mijn jeans terug, hij past perfect en was zo verpakt dat het leek alsof het nieuw geschenk was!"
Johanna uit Utrecht
Fitting service in october
FAQ
Welke MUD Jeans items komen in aanmerking voor deze service?
We bieden gratis reparatie aan voor onze jeans, shorts, rokken, tuinbroeken, en jackets. Helaas bieden we geen reparatie aan voor onze denim shirts.
De vermaakdienst geldt voor nieuwe jeans. Deze dienen gekocht te zijn via onze website of via een van onze partner retailers in Amsterdam of Utrecht: Eerlijk Waar, Planet Hugs, Sophie Stone, of Sus & So. Je kunt je item laten vermaken tot 14 dagen na aankoop. Let op! Je recht op retour vervalt nadat je jouw jeans laat vermaken.
Waar is deze service beschikbaar?
Deze service is beschikbaar in Amsterdam en Utrecht.
Ik woon buiten Amsterdam of Utrecht en heb een gebroken MUD Jeans.
Geen probleem! Als je een leaser bent bieden we gratis reparaties tijdens je eerste lease jaar. Email ons via info@mudjeans.eu voor meer informatie. Als je geen leaser bent, email ons dan eveneens via info@mudjeans.eu en dan helpen we je verder.
Wat voor reparaties en vermaak zijn inbegrepen?
We repareren kruisen, scheuren, ritsen, lussen, zakken, naden, knopen, klinknagels, en labels. Als jij nieuwe jeans hebt gekocht via ons of via onze partner retailers in Amsterdam of Utrecht - Eerlijk Waar, Planet Hugs, Sophie Stone, Sus & So - die je tof vindt maar net niet lekker zitten, bieden we gratis aan om de band of lengte in te nemen. Let op! Je recht op retour vervalt nadat je jouw jeans laat vermaken.
Is het mogelijk om de reparatie of vermaak te personaliseren?
Onze kleermakers zullen jouw item repareren of vermaken naar onze standaarden en voor nu is het niet mogelijk om dit te personaliseren.
Hoe lang kan kan ik mijn items laten repareren/vermaken tijdens deze pilot?
De pilot loopt tot minimaal augustus 2023. Tot dan kun jij jouw jeans, shorts, rokken, tuinbroeken, en jackets laten repareren of vermaken (mits gekocht via onze website of een van onze partner retailers in Amsterdam of Utrecht: Eerlijk Waar, Planet Hugs, Sophie Stone, or Sus & So).
Kan ik ook mijn geleasde jeans laten repareren?
Jazeker! Deze service is al permanent beschikbaar buiten deze pilot om. Stuur een mail naar info@mudjeans.eu voor meer informatie.
Kan ik mijn jeans retourneren nadat ik ze vermaakt hebt?
Nee, je kunt helaas niet jouw jeans retourneren nadat deze zijn vermaakt. Daarom vragen we je om zorgvuldig na te gaan of je de jeans echt wilt houden nadat deze is aangepast.
Kan ik jeans laten vermaken die ik niet recent heb gekocht?
De vermaakservice geldt enkel voor nieuwe jeans. Je kunt tot 14 dagen na aankoop jouw jeans laten repareren bij onze kleermakers in Amsterdam of Utrecht. Je jeans dient gekocht te zijn via onze website of via een van onze partner retailers in Amsterdam of Utrecht: Eerlijk Waar, Planet Hugs, Sophie Stone, of Sus & So.
Wat als mijn jeans niet meer te repareren zijn?
Als onze kleermaker gelooft dat jouw jeans niet meer te repareren zijn dan kun jij ervoor kiezen om ze terug te krijgen of ze bij de kleermaker achter te laten. Wij zullen deze jeans verzamelen en recyclen, zodat de materialen gebruikt blijven worden. Als jij je jeans achterlaat bij de kleermaker kun je nog steeds €10 korting krijgen op jouw volgende paar MUD Jeans. Bij aanschaf van jouw nieuwe jeans online, klik op “retourneer oude jeans” bij de checkout, maar dan hoef je jouw jeans niet terug te sturen naar ons. Je kunt natuurlijk ook zelf je oude jeans terugsturen met de retourlabel die komt met je nieuwe jeans.
Wat als ik ontevreden ben over de reparatie of vermaak?
We willen verzekeren dat iedereen blij is met zijn reparatie of vermaak. Mocht dat niet gelukt zijn, breng je item(s) dan terug naar de kleermaker en/of contacteer mudjeans@mendedwear.com. Wij zullen je item(s) evalueren en komen met een passende oplossing (zoals het opnieuw uitvoeren van de reparatie). Houd er rekening mee dat het gebruik van deze service op eigen risico is, aangezien de waarde van het artikel niet wordt vergoed.
Waarom werken jullie met Mended?
Mended maakt het makkelijk, toegankelijk en plezierig om onze items langer te gebruiken, en ze zijn in staat om reparatie & vermaak op een nieuwe frisse manier te presenteren. We geloven en supporten hun aanpak om te werken met lokale kleermakers, waarbij zowel hun positie als de lokale werkgelegenheid en economie versterkt worden. Tevens zorgt Mended ervoor dat wij inzicht krijgen in hoe onze producten ‘performen’ zodat wij deze kunnen verbeteren en nog duurzamer en circulair kunnen opereren.
Waarom moet ik mijn reparatie of vermaak registreren?
Daar zijn meerdere redenen voor. De belangrijkste is dat wij Jeans for Life willen maken en jouw registratie ons beter laat begrijpen wat we kunnen verbeteren in ons ontwerp, onze productie en onze aanpak.
Kan ik meerdere MUD Jeans items brengen op hetzelfde moment?
Ja, je kunt meerdere items naar de kleermaker brengen. Zorg ervoor dat je ze allemaal geregistreerd hebt via het bestelproces.
Hoe lang duurt een reparatie of vermaak?
We proberen je item(s) binnen 8 dagen na inleveren bij de kleermaker weer bij jouw thuis te hebben.
Ik heb een vraag. Met wie kan ik contact opnemen?
Voor vragen en opmerkingen neem je contact op met Mended via mudjeans@mendedwear.com.
Any questions? Please send an email mudjeans@mendedwear.com